Descrierea parteneriatului:
Parteneriatul este format din 4 entitati, o universitate, un institut de cercetare si doua societati comerciale.
Asocierea s-a conturat in considerarea competentelor complementare ale celor patru organizatii, si a
contributiilor pe care acestea le pot aduce in proiect. Activitatile de management (A1) si achizitii publice (A3) vor fi
implementate in parteneriat de Solicitant si Partenerul 3. In activitatea de informare si publicitate (A2) sunt implicati toti patru
partenerii. Rolurile partenerilor in celelalte activitati sunt determinate de competentele si resursele
specifice.
Fiecarea partener va contribui cu resurse umane si materiale la
realizarea activitatilor. Proiectul isi propune prin activitati clar determinate adaptarea programelor de studii de licenta si master in domeniul TIC la nevoile
studentilor coroborate cu cerinte certe existente pe piata muncii. Includerea in parteneriat a P2 si P3 vine
sa suplineasca lipsa contactului direct al membrilor din grupul tinta (studenti) cu mediul real de lucru in care vor activa
dupa finalizarea ciclurilor de studii de licenta si master in cadrul Universitatii Stefan cel Mare din Suceava.
Proiectul isi propune sa valorizeze lectii
invatate din alte proiecte desfasurate de Solicitant si Partenerul 1 privind gestionarea GT (in special gestionarea GT astfel
incat sa fie fezabila integrarea si mai ales mentinerea in proiect a membrilor GT pe intreaga durata a
activitatilor), asigurarea unei bune comunicarii cu OI si AM, abordarea riguroasa a achizitiilor publice in
proiect si adoptarea imediata a masurilor corective in cazul devierilor de la prevederile CF si ale contractului
de finantare.
1. Solicitantul proiectului: Universitatea "Stefan cel Mare" din Suceava
Scurta descriere:
Solicitantul este o universitate acreditata care ofera programe de studii de licenta si master in domeniul
proiectului (tehnologia informatiei) si care are in implementare o serie de proiecte cu finantare
nerambursabila. Solicitantul este una dintre universitatile din Romania care a primit calificativul GRAD DE
INCREDERE RIDICAT in urma evaluarii institutionale efectuate de catre ARACIS. Solicitantul a derulat si deruleaza
in prezent un numar de peste 15 proiecte din domeniul dezvoltarii resurselor umane, inclusiv transfrontaliere finantate
din fonduri europene si de la bugetul de stat.
Date de contact:
Adresa: Str. Universitatii, nr. 13, Suceava, 720229, jud. Suceava, Romania
Reprezentant legal: Valentin POPA
Functie: Rector
E-mail: valentin@eed.usv.ro
Nr. telefon: +40230-520081
Nr. fax: +40230-520080
2. Partenerul 1 al proiectului: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica - I.C.I. Bucuresti
Scurta descriere:
Partenerul 1 reprezinta cel mai important institut de cercetare-dezvoltare si inovare in domeniul
Tehnologiilor Informatiei si Comunicatiilor din Romania. Prin asumarea prioritatilor stiintifice si tehnologice
ale domeniului, misiunea Partenerului 1 o constituie consolidarea pozitiei castigate si dezvoltarea
suportului stiintific si tehnologic in domeniul tehnologiilor informatiei si comunicatiilor necesar realizarii
structurilor si serviciilor specifice societatii informationale bazate pe cunoastere.
Incepand cu anul 2001,
Partenerul 1 a obtinut certificarea ISO 9001 pentru activitatea de cercetare stiintifica si dezvoltare
tehnologica care are ca rezultate produse, tehnologii, sisteme si servicii in domeniul tehnologiei informatiei.
Arii de competenta: retele de comunicatie si tehnologii avansate pentru dezvoltarea de aplicatii in medii
distribuite; tehnologiile informatiei si comunicatiilor in domenii de interes public; continut digital, creativitate
si dezvoltare personala; tehnologiile informatiei si comunicatiilor, suport pentru dezvoltarea afacerilor si a
industriei; noi modele si tehnologii in ingineria sistemelor si a produselor software; sisteme bazate pe
cunostinte, invatare si sisteme cognitive; sisteme avansate de calcul si control.
Activitati: cercetare, dezvoltare-
inovare in cadrul programelor nationale si internationale; transfer tehnologic si valorificarea rezultatelor cercetarilor
din domeniul Tehnologiei Informatiei si Comunicatiilor; elaborare de produse si sisteme informatice pentru
diverse domenii de activitate; colaborare in domeniul de activitate cu academii de stiinta si institute
similare din alte tari; dezvoltare, implementare si furnizare de servicii informatice inclusiv in domeniul
retelelor de calculatoare; elaborare de studii de diagnoza si prognoza privind dezvoltarea domeniului Tehnologiei
Informatiei si Comunicatiilor; realizare de proiecte in calitate de coordonator de proiecte complexe si
integrator de solutii si componente hardware si software; editare si tiparire de publicatii in domeniul Tehnologiei
Informatiei si Comunicatiilor.
Date de contact:
Adresa: B-dul Maresal Al. Averescu, 8-10, sector 1,011455 Bucuresti, Romania
E-mail: office@ici.ro
Nr. telefon: +40 21 316 52 62 / 316 07 36
Nr. fax: +40 21 316 10 30
Persoana de contact: Andrei Neculai
3. Partenerul 2 al proiectului: S.C. ASSIST SOFTWARE S.R.L.
Scurta descriere:
Partenerul 2 este o companie privata cu o vechime de peste 20 de ani in domeniul tehnologiei informatiei.
Activitatea sa se axeaza pe dezvoltarea solutiilor informatice de complexitate medie si ridicata si s-a
concretizat in rezultate in domenii aflate in plina dezvoltare ca administrarea afacerilor cu ajutorul solutiilor
informatice bazate pe internet sau tehnologii cloud, aplicatii de comert electronic, plati electronice, aplicatii
de tip e-security, e-sanatate, e-educatie sau in domeniul gestionarii resurselor.
Partener 2 are statutul de
partener Certificat Microsoft ca o recunoastere a competentelor si performantelor sale in implementarea pe
platforma Microsoft. Partener 2 are stabilite si mentine parteneriate stranse cu Intel, CISCO
si HP avand o buna experienta in implementarea de solutii bazate pe aceste platforme.
Incepand cu anul 2008
cand a fost distinsa de IBM Romania cu premiul de excelenta si recunoscuta ca "Registred Business Partner
of IBM - Blade League", Partener 2 a mentinut o colaborare intensa cu IBM implicandu-se in proiecte de
anvergura cum ar fi furnizarea si instalarea celui mai puternic calculator din invatamantul romanesc in decembrie
2009. Din totalul de 35 de angajati ai Partener 2, 25 sunt absolventi de studii superioare fiind specialisti cu
competente ridicate. Ei sunt structurati in functie de capabilitati si rolul pe care il indeplinesc astfel: 7
dezvoltatori experimentati - nivelul senior, 10 dezvoltatori de aplicatii software, 2 arhitecti de solutii
informatice, 6 specialisti cu responsabilitati in zona integrarii hardware, testarii si controlului calitatii
implementarii.
Date de contact:
Adresa: Str. Tipografiei, Nr. 1 Suceava 720043, Romania
E-mail: contact-us@assist.ro
Nr. telefon: +40-230-521-100
Nr. fax: +40-230-520303
Persoana de contact: Daniel Tanase
4. Partenerul 3 al proiectului:S.C. SAFETECH INNOVATIONS S.R.L.
Scurta descriere:
Partener 3 a fost infiintata pentru a raspunde uneia dintre cele mai mari provocari din zilele noastre:
necesitatea companiilor si a organizatiilor de a-si desfasura activitatea intr-un cadru securizat. Partener 3 a
fost fondata de o echipa de experti in domeniul securitatii informationale si al tehnologiei informatiei, care
au decis sa isi puna experienta in comun pentru a le oferi clientilor servicii de securitate software, testarea
securitatii, managementul securitatii, precum si solutii de securitate adaptate in functie de nevoile fiecarei
companii. Serviciile si produsele Partener 3 se adreseaza unei game largi de clienti, din diferite domenii,
precum: dezvoltare si integrare software, financiar - bancar, medical si farmaceutic, retail, comunicational,
guvernamental, administratie publica locala si centrala, organizatii nonguvernamentale.
Partener 3 detine urmatoarele certificari:
ISO/IEC 27001 (Managementul securitatii), ISO 9001 (Managementul calitatii), ISO 14001 (Mediul
inconjurator), OHAS 18001:2007 (Siguranta muncii) si ISO/IEC 20000 (Managementul serviciilor IT).
Alte
activitati desfasurate de Partener 3 sunt: Evaluarea de risc privind securitatea informatiei la nivelul unei
organizatii; Auditarea sistemelor informatice; Implementarea managementul securitatii in cadrul
organizatiilor; Implementarea de diverse solutii de securitate. Personalul tehnic are un nivel ridicat de
expertiza si o experienta substantiala in sectorul bancar si in companii multinationale, precum si numeroase
certificari recunoscute la nivel mondial: detinand urmatoarele certificari Certified Information Systems
Auditor (CISA), Certified Information Security Manager (CISM), Certified Information Systems Security
Professional (CISSP), Certified Secure Software Lifecycle Professional (CSSLP), Offensive Security Certified
Professional (OSCP), Licensed Penetration Tester (LPT), Certified Security Analyst (ECSA), Certified Ethical
Hacker (CEH).
Date de contact:
Adresa: Str. Doamna Chiajna, nr. 1-3, etaj 4, Birou 7, Sector 3, Bucuresti 031233, Romania
E-mail: office@safetech.ro
Nr. telefon/fax: +4 021 316 0565
Persoana de contact: Victor Gansac
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, vizitati www.fonduri-ue.ro
Link-uri utile: [Uniunea Europeana ] [ Guvernul Romaniei]
[Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri ]
[Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica ]
[Instrumente Structurale 2007-2013 ] [Fonduri Structurale - A.N.C.S.]